Bir tohumun fide haline geldiğini görmek, büyük bir özen ve sabır karşılığında günden güne büyüdüğüne,serpildiğine ve meyveler verdiğine şahit olmak benim için tarifi olmayan bir mutluluk oldu hep.

Evlenmeden önce de evlendiğim günden beri de balkonumda taze bitki yetiştirmek için özeniyor ama bir türlü hayata geçiremiyordum.

Ta ki geçenlerde arkadaşım Esra’nın balkonunda küçük küçük biber ve domatesleri görünce bu isteğimin artık karşı konulamaz hale geldiğini hatta içimde kıskançlık duygularımın açığa çıktığını anladım ve hafta sonu soluğu bahçe malzemeleri de satan bir yapı markette aldım.

Bir an önce saksıları balkonuma yerleştirmek için çeşit fark etmeksizin sadece hemen dikebileceğim tohumları bulmak istememde ne yazık ki beni başarıya götürmedi. :(

Maalesef çünkü hepsinin ekim zamanı Ocak ayına geliyor...
Boynu bükük ve bomboş ellerimle oradan ayrılmak zorunda kalmış olsamda inanın dönüşüm MUHTEŞEM olacak...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bak beni de heveslendirdin. ben de bi koctaş yapayım bari :)))

sevgi

İKİ DELİ KADIN dedi ki...

Sevgi,

diktiğinde bana da haber ver.Meyvelerimizi yarıştıralım...

Delikadin Nuray

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!