Bu hastalık % 99 dişi versiyonda görülür.Ve bir çok dişide de kronikleşmiştir.Belirli zamanlarda nükseder (ki bu süreler daha çok mevsim geçişlerinde ve bununla beraber indirim zamanlarında) ve hat safhaya ulaşır. Almazsan, giymezsen halüsinasyon tadında bir atağa dönüşebilir.Her yerde onu görür , onu düşünür ve ondan bahsedersin. Tek tedavisi satın alıp,giyip ve gezip tozmaktır. :)

Çünkü klasik elbisenin altına topuklu, günlük elbisenin altına topuksuz giymen gerekebilir.Elbise, pantolon,tayt, etek hiç farketmez bunların altına ya ayakkabı ya bot yada çizme giymen gerekir.Dolabında siyah , taba, kahverengi, vizon ve gri renk ayakkabın yoksa yandın ki yandın demek yani giyecek hiçbir şeyin yok demektir... :)
Kar botlarını , yağmur botlarını , gece ayakkabılarını , spor ayakkabılarını ,ev ayakkabılarını ve daha nicelerini hiç saymadım bile farkındasınız…
Eeee yani bu durumda ben bu hastalığa tutulmayayayımda kim tutulsun?


Trendyol’da bu marka bu botlar 3 kere kampanyaya girdi ve her gördüğümde “Çoook güzelmiş bunlar” dedim ama almadım.Girip girip tekrar baktım sonra birgün kampanyanın bittiğini görünce “ ahhh kampanya bitmiş devam etseydi kesin alacaktım bu sefer diye” diye iç geçirdim.Vesaire vesaire…





Sonuç : Gön deri …129,90 tl...
Not : Bu yazı sevgili kocama hitaben yazılmıştır…

Delikadin Nuray


1 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güle güle kullan
ayakkabı hakıkaten ask

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!