BademKraker den beni takip edenler iyi bilir benim bir oğlum var... Şuan da 2 aylık hamileyim ve yeni bir bebeğe hazırlanıyoruz... İlk hamilelik gibi maalesef kolay geçmiyor bu sefer ki... Yoğun mide bulantıları ile uğraşıp duruyorum...


Ama sonra duydum ki bir bulantı bandı varmış :) İlaç gibi geldi bana :)

Hemen internette yaptım araştırmamı sonra doktorumu aradım. 2 farklı marka vardı doktorum Habibe Seyisoğlu Psiband'ı önerdi. Online olarak satın alma yöntemi pek cazip gelmedi çünkü beklemek benim için çok can sıkıcı olurdu... Eczane kanalı ile almaya karar verdim ve hangi eczanede var diye dağıtımını yapan Selçuk Ecza Deposu ile görüştüm... Sağolsunlar bana çok yardımcı oldular ve hemen bantları alıp koluma taktım...

Bantların ikisinin birden takılması gerekiyor. Bulantılarımda ciddi şekilde azalma var... Tabii ki tamamen ortadan kalkmış değil arada hissedebiliyorum ama eskiye göre çok çok daha iyiyim...

Tüm hamile bayanlara tavsiye ederim.

Fiyatı : 35 TL

DeliKadin Pınar

2 yorum:

Adsız dedi ki...

2 aylık hamileyim yaklaşık 1 aydır 24 saat aralıksız mide bulantısı çekiyordum. Kusmuyordum ama hayat zehir olmuştu,her yolu denedim, yemek yesemde yemesemde her şartta çok şiddetli mide bulantısı yaşıyordum öyleki uykudan bile mide bulantısı ile uyandığım oluyordu. Geçen hafta bir gece artık bulantılarım dayanılmaz hale geldi hastaneye gitmek üzereydim, doktorum dayanılmaz olursa serum takacağını söylemişti. Son bir şans internete girip araştırdım ve psibandı buldum, Eşim gece saat 24:00 da nöbetçi eczane buldu ve aldı. Ve şua anda allaha bin şükür %80 bulantım azaldı ve çok iyiyim çok mutluyum kesinlikle tavsiye ediyorum.1 aylık şiddetli bulantıdan sonra sanki hayata yeniden döndüm. Herkese tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

bende kullanıyorum işe yarıyor herkese tavsiye ederim.boşuna bulantı çekmeyin

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!