Bundan 5 sene önce oğluma hamileyken tecrübesizlikten kocaman bir travel system bebek arabası almıştık. Kraft marka bu arabayı çok fazla kullanamadık çünkü arabaya indirip bindirmek bile bir eziyetti :) Sonra işi hemen maclaren puset devraldı ve yıllardır inanılmaz rahatız :)

Şimdi 2. bebeğe elbette böyle şeyler almıyoruz :) Ana kucağımız da var.



Fakat ana kucağının eğim kısmı o kadar dik ki hep bir yastık koymuştuk oraya ama pek sağlıklı bulmuyordum fazlada kullanmamıştım ilk dönemlerde...
Geçen gün başka bir ana kucağı alsam mı bununla idare edermiyiz acaba soruları kafamda dönerken ve araştırırken Sevi Bebe'nin bu sorunu gördüğünü ve çözüm bulduğunu gördüm :)
Pusetin içine konulan ve komple koltuğa geçirilen bir destek minderi yapmışlar ...


Ürünle ilgili tüm bilgilere ve fiyata e-bebek'in sitesinden veya buradan ulaşabilirsiniz.

Ben lacivert-gri olan pusetimiz için pembe rengini seçtim bile :)

Ürünle ilgili bu linktende yorumlara bakabilirsiniz. Bazıları çok iyi derken bazıları gereksiz demişler ama ben yinede alacağım çünkü sorunu çözeceğine inanıyorum...

4 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

bu internet olayı ii oluo hakkaten..arkadaşlar hamileyken hep burdan yararlanıolardı :)

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

İnternetten faydanılmaz mı :) Herşeyin bir çözümü var :)

İki oğlan Annesi dedi ki...

eksikler bitmiyor değil mi ?
sağlıkla gelsin bebeğin inşallah...
yorumun için sağ ol...

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Eksik biter mi :) İkinci olmasına rağmen üstelik :)
Teşekkür ederim seninkide inşallah...

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!