Şu domuz gribi çıktı çıkalı herkesin aklında tek birşey var. Nasıl korunuruz? Ben zaten temizlik ve özellikle ellerim konusunda çok hassas olduğum için bu konuya zaten normalde de dikkat eden bir insanım. Amma velakin tek korktuğum kişi oğlum... Hem bünyesinin biraz zayıf olması hemde yuvaya gitmesinden dolayı oldukça tedirginim...

Ne kadar sıkı sıkı tembih etsemde sonuçta henüz 4,5 yaşında... Geçen akşam girdiğim eczanede Pürel'in çocuklar için el temizleme spreyi ile karşılaştım ve hemen aldım..

Fiyatı : 5,5 TL

Gerçi pürel içinde etki etmediğini söylüyorlar ama yinede azda olsa temizler diye düşünüyorum... Sevgili Zeyno bana hastanede kullanılan Actoderm el dezenfekte suyundan aldı... Onu da yanımızda taşıyıp daha fazla dikkat ettik mi inşallah bize uğramaz diyorum ama maalesef ki doktorumuzun söylediği Türkiye nüfusunun 3/2'si okul çocuklarının ise %80'i bu mikrobu kapacakmış :(

Allah bizi korusun diyorum yalnızca...

DeliKadın Pınar

2 yorum:

Zeynep Tekin dedi ki...

Canım, Acıbadem Kozyatağı Hastanesi'nin karşısındaki eczanelerin birinden Actoderm'in 100mllik çanta boyunu almış Neval, bilgine... Hoş bizim 1 litreye verdiğimiz paranın yarısı kadar vermiş ama:(
Ayrıca ne zaman istersen alırım yine, haber ver.

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Zeynocum,
Buna verdiğim 5,5 TL 'nin yanında Actoderm parası gayet uygun yani...
Bizde şimdilik kullanıyoruz.
Seni tekrar kesin rahatsız ederim...
Teşekkürler...

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!