Eskiden ne büyük problemdi dışarıda , misafirliğe gittiğinizde vs. bebeğinizi emzirmek…

Hoş ben ilk çocuğumda da hiç bu tarz şeylere pek takılmadım açıkçası…
Eğer alışveriş merkezlerinde emzirme odası bulamadıysam oturduğum ilk müsait yerde emzirdim :))

İkincisinde de pek takılacağımı sanmıyorum böyle konulara ama her yerde böyle imkan olmayabiliyor bazen :)

Ama ben dert ederim, öyle her yerde emziremem diyorsanız şayet bu güzel önlükler bizim için hanımlar …


E-bebek’in sitesinde bulabileceğiniz bu önlükleri hamarat hanımlar kendileri bile dikebilirler…

6 yorum:

orece dedi ki...

çok iyi oluyor ama kullanması. ecem doğmadan önce bende almak istiyordum alışveriş merkezinde gördüm çok basıt bişeye bu kadar para vermek çok abes geldi bende kendime diktim aynısınden.

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Haklısın çok basit gibi gözüküyor...
Demek ki sen hamarat hatunlar kategorisindesin :)))
Ben muhtemelen parayla alırım:)

Zeynep ADIGÜZEL dedi ki...

Ama ben bu heryerde emzirdim konusunda taglenmeyi beklerdim:) Yanlış mı canım:)))

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Ona hiç itirazım yok öncüm sensin tatlım... Bunda da bana cesaret verirsin başlangıçta dimi sonra zaten ben kendimi bırakıyorum :)

Zeynep ADIGÜZEL dedi ki...

Ona ne şüphe!!! Ada bir gelsin, sizin eve kamp kuracağım inşallah...

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Bekliyoruz valla :) Kaçamazsın :)

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!