Tupperware peynir dünyası kullanan var mı aranızda?

Ben geçen sene tanıştım… İnanılmaz derecede memnunum… Hem tazecik, hem de hiç bozulmadan uzun süre saklıyor…

Bütün peynirleri bir araya koyabiliyorum ve kokuları karışmıyor…


3 farklı boyu var.
Büyük boy : 58,90-TL
Mini boy : 45,90-TL
Küçük boy : 23,90-TL

Aşağıdaki yazı da Tupperware katalogda olan yazı…
Bana her hafta kampanyalı ürünlerin katalog mail olarak geliyor ve sevgili Yonca bu konuda yardımcı oluyor.
Sizde tupperware için Yonca’dan hem kampanyalı ürün mailleri almak hemde bu güzel ürünlerle tanışmak istiyorsanız.


Yoncaya bu adresten ulaşabilirsiniz : yoncadivan@ttmail.com



PEYNİR DÜNYASI
Peynir seven ve çeşitli peynirleri bulunduran aileler için ideal. Çünkü bu ürünün özelliği her çeşit peyniri bir arada, tat ve kokularını karıştırmadan saklıyor olması. Altta bir tepsisi ve onun üstüne oturan bombeli, özel bir kapaktan oluşuyor. Kapağın üstünde gözenekler var ve bu gözeneklerin etrafında da peynirin tadının bozulmadan hava almasını sağlayan bir madde var. Bu maddenin yok olmaması için kapağı bulaşık makinesinde yıkayamıyorsunuz. Servisi çok şık bir kap; pasta servisinde ve saklamasında da kullanabilirsiniz.

Not : Resimde gördüğünüz küçük boy peynir dünyası... Bence bir üst boyu çok ideal. Ben biraz ufak almışım 1 kalıp peyniri ancak sığdırabiliyorum :)

8 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

ben de duydum bu ürünlerin çok güzel olduunu ama çok pahalı yaa :(

Nuray dedi ki...

Zeynep,
evet diğerlerine göre biraz pahalı ama kullanışlığını ve ömür süresini hesaba katınca gerçekten bu fiyata değermiş diyorsun.

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Nuraya katılıyorum Zeynepçim... 1 kalıp peynirin 1 hafta sonunda heba olduğunu düşünecek olursak uzun ömürle kesinlikle attıklarının yanında parası cok ucuz oluyor...

Adsız dedi ki...

zeynep hanım indirimleri takip edin bana mail atın kampanyaları yollayayım size.. her hafta katalogda olan ürünler 5-10 parça indirime giriyor...

yonca dedi ki...

sitede yazıldı mailimi zaten ama ben tekrar yazayım

yoncadivan@ttmail.com

bu adrese mail atın bana size her haftaTupperware indirimleri gönderirim
sevgiler
yonca

Adsız dedi ki...

hepinize tekrar merhaba :) Tupperware de bu hafta bütün katalog indirimde %20-%30 a varan indirimlerle :) yoncadivan@ttmail.com dan bana ulaşabilirsiniz tupperware katalog için:www.tupperware.com.tr

Adsız dedi ki...

ya nasıl kullanılıyor özel bir şey yapılıyor mu hani diğerlerinde havası falan alınıyor ya :))

Adsız dedi ki...

bence çok yalancılar kaşıkla verip kepçeyle istiyolar önce üyelere cazip güzel şeyler sunuyorlar tabii satış yaparsak sonrada satış yapamayalım diye her hafta katoloğa aynı ürünleri koyuyorlar insanlar aynı ürünü görmek istemiyorlar hepsi oyun kınıyorummmm

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!