Hani hastane çantası hazırlarken biberon vs. mutlaka önceden alır ya anneler… Ben ilk seferde bu hataya düşüp gereksiz yere biberonlar almıştım.
Ama bu defa almadım çünkü biliyordum ihtiyacım olursa nereden, ne alacağımı..
İlk kez doğum yapacak annelere özellikle derim ki bırakın o gereksiz listelere göre alışveriş yapmayı. Bir kere bebek doğduğunda anne memesini almasa , emziremezseniz dahi asla hastanede bile biberon vermiyorlar bebeğe…
(En azından benim gördüğüm bütün hastanelerde böyleydi) Minik bebek kapları var yada medela markasının soft cup diye bir ürünü var onunla besliyorlar. Çünkü bebeğin biberona alışmasını istemiyorlar.

Annenin ısrarla emzirip denemesi, tüm şartları sonuna kadar zorlaması gerekir…
E ama olmuyorsa da olmuyordur yapacak bir şey yok…
Dr. Browns’un içindeki boru bebeğe gaz oluşumunu engelliyor.. Biz kızımda 4,5 aylıkken mamayı anne sütüne ek olarak başlamak zorunda kaldık.
Hemen gidip hiç tereddüt etmeden dr browns aldım ve inanılmaz memnun kaldım. Gerçekten de kızımın hiç gaz problemi olmadı.

Size de tavsiye ederim.

Genel Özellikler
•Dr.Brown Doğal Akış biberonu içindeki patentli özel hava dolaşım sistemi vakum ve hava kabarcıkları oluşmasını önler.
•Bebek beslenirken hava, biberona özel havalandırma aparatından girer ve anne süte veya mamaya karışmadan biberonun üst kısmında birikir.
•Sıvının doğal akışı, bebeğin beslenme sırasında aşırı çaba ve emme gücü harcamasını önler. Anne sütü emmeye eşdeğer bir akış sağlar.
•Anne sütü veya mama tabii ve kesintisiz bir şekilde akarken kulakta sıvı birikmesinin başlıca nedeni olan emzik çökmesi önlenir.

Deli Kadın Pınar

1 yorum:

nihalasli dedi ki...

himm ilerisi icin aklimin bir kosesine yazdim;)
Ya bir zararli madde var diyorlar bpt mi ne o da yok sanirim bu urunde.Gaz yapmayan bir urun daha sanirim ave... diye devam eden bir seydi.Ablamda onu kullanirdi bebegi icin.

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!