Bundan 4-5 hafta önceydi sanırım.Sağ baş parmağımın iç kısmında kan toplamasına benzer bir şey türedi.Bir yere sıkıştırdığımı da hatırlamıyordum ama gören bir yere sıkıştırmışsın dedi.
Neyse geçer dedim ama geçmek yerine küçük kan odacıkları şekline alarak biraz daha büyüyünce dermataloga gitmek şart oldu.Bir pomat verir geçer herhalde dedik ama doktorumuz “Hamilelik hormonlarına bağlı noduler lezyon” diyince afalladım “O da neymiş” diye sorduğumda ise ;
hamilelikte hormonların değişmesiyle vücudun oluşturduğu bir tepki olduğunu genellikle vücudun kenar bölgelerinde yani ağız,burun kenarında çıktığını (çok şanslıyım ki parmağımda çıktı) hatta ilerleyen safhalarda aşırı kanamaya sebep olabileceğını ve bunu aldırmazsam bir ömür benimle kalacağını söyleyince dumur olayımız 2’ye katlandı.

Bu cumartesi günü plastik cerrahtan randevumum var ve bir ömür boyu vücudumda oğlumdan hatırası kalacak ( dövme gibi) izini yaptırmaya gideceğim. :) :) :)

Hayatımda ilk defa böyle bir şey duydum ve gördüm ki sadece ben değilmişim bu.Kim görse, duysa ağzı açık kalıyor.
Sizde benim ve etrafımdakiler gibi ilk defa duyanlardan mısınız yoksa böyle bir şeye tanık olanlardan mı?Tanık olanlar özellikle yorumlarınızı bekliyorum…

Not : Resim bu sabahtan.İşyerinde birden kanamaya başlayınca apar topar Pınar’la soluğu hastanede aldık.Kanama yolda kendiliğinden durdu da operasyon işini bugüne almak zorunda kalmadık.


Delikadin Nuray

3 yorum:

İki oğlan Annesi dedi ki...

Hiç duymadım çok ilginç geçmiş olsun canım

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Yazık sanaaa... Çok geçmiş olsun!!!

Nuray dedi ki...

Çoook teşekkür ederim... :(

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!