Burcumun ozelliginden midir bilmiyorum ama hep ayni seyleri gormek,yapmak yoruyor beni.O yuzden hep farkli seyler yapmak ister ruhum...
 
Soz konusuda oglumun sekerleri olunca hem farkli hemde kalici birsey olsun diye esimin de fikirleriyle boyle bir seker yapmaya karar verdik.

Ana malzemeler tabi ki Eminonu`nden alindi :) etiketler ise ablamin yardimlariyla basildi.


Sepetin icine yerlestirdigimiz ve sekerleri sapladigimiz sungerimsi sey ise cicekciden... 




Boynuna asilan sekerler yendikten sonra isteyen kalemligine asar isteyen evindeki saksisina isteyende arkasina bir magnet yapistirip buzdolabina takabilir...Belki farketmisinizdir etiketlerde dogum tarihi yazmiyor, acikcasi yazmasininda bir anlami oldugunu dusunmedigim icin simdiden sekerlerimizi hazirlayip hastane cantamizin yanina koyduk...
Simdi sira ozlemle ve merakla beklenen Cinar`in gelmesinde :))))

Delikadin Nuray

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Minik Çınar sağlıkla gelir inşallah.Çok güzel olmuş vallahi, bende istiyorum Çınarın hediyelerinden :)))

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Maşallah sana çalışkan anne...Heyecanla bekliyoruz haberlerini :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel olmuşlar... inşallah bebeğini sağ salim alırsın kucağına...sevgiler..

biyasimadahagirdim dedi ki...

Allah sağlıkla kavuştursun;)
Malzemeleri aldığınız yerin web sitesi, telefonu vs var mıı? bir yeğenim daha olacakta:)

nohut oda dedi ki...

ne guzel olmus etıketlerı de cok ıyı düşünmüşsünüz..hayırlısı ıle kucagınızı alısınız ınsallah..

Adsız dedi ki...

ay çok şeker olmuş. hepsine bayıldım :)
seboş

Nuray dedi ki...

Çook teşekkür ederim güzel temenniler için..

Bir yaşıma daha girdim,
her malzemeyi başka bir dükkandan aldım.Ama ortak adres Eminönü.

Anne Karınca dedi ki...

Bebek şekerleriniz çok şeker olmuş bence. Benim nikah şekerimdi bu çöp adamlar. Tabi biz magnet halini yaptırmıştık. Böyle daha şirin göründüler gözüme. Allah kolaylıklar versin. Umarım herşey yolunda ve istediğiniz gibi gider.

Nuray dedi ki...

Anne karinca,

Magnetlisi de super olmustur.Hatta bende kendim icin ayirdiklarimin bir tanesinin arkasina miknatis yapistirip buzdolabina astim.Temenniler icin ise tesekkur ederim...

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!