38.haftamda günlerim buralarda geçti evet kabul ediyorum.Sancılanacaksın hatta buralarda doğum yapacaksın dediler ama çok şükür iyiyim... :)

"Bebeğin giydiği haram" lafını kabul edip hiçbirşey almayacağım desemde minik güzelliklere ve fiyatlarına dayanamadım aldım.Pişman mıyım?
Sizce? :)

Babamız bu kıyafeti dalton kıyafetine benzetti ama :) ben çok beğenerek aldım.Özellikle kendiliğinden eldiven olma özelliğini sadece mother care de var zannediyordum ama pazarda satılan ürünlerde de varmış.
Fiyatı : 10 Tl


Bu takımı geçen hafta pazarda görmüş çok beğenmiş ve almamıştım.Aklımda kalmış mıydı peki...Tabi ki evet...
Bu cumada tezgahın önünden tekrar geçince (çaktırmayın özellikle aradım buldum bu tezgahı) alamadan edemedim.Erkek bebek sadece mavi giyer diyenlerden ASLA değilim hatta bu düzen bozulsun diye tam tersi inadına inadına cıvıl cıvıl renkler tercih ediyorum.
Kadife mor takım : 10 tl ( Yeşili, sarısı ve kahvesi de vardı)
 


Superman kıyafeti ise 7,5 liraydı ama ufak bir lekesi var diye 5 e bıraktı pazarcı amcamız...Leke en kötü çamaşır suyuyla çıkacaktır.


Delikadin Nuray

4 yorum:

Mehtap Aydın dedi ki...

merhabalar.....
ben bu mor takımın kahverengi olanından aldım :))
merak ettim cuma pazarı dediğin bu kadıköyde kurulan pazar mı? ben salıdan aldım, cuma günüde kuruluyorsa ona da giderim... çünki süpermende güzel eldivenli badi de:))

Nuray dedi ki...

Kahverengide cok guzeldi.Her iki rengini de alacaktim ama kahve bir tulumumuz oldugu icin istemeye istemeye biraktim.
Evet sali pazarinin kuruldugu yerde cuma gunleride cuma pazari kuruluyor.Sali pazarina gore daha az secenek var ama yine de guzel seyler bulmak mumkun...Sende benim gibi pazarcilardansin demek... :)

Unknown dedi ki...

bende nerden aldınız diye soracaktım.eldivenliden çok memnun kalacaksınız.Ekstra eldiven takmak çok can sıkıcı.BEbek sürekli çıkarmak isticek, lastikleri gevşicek falan filan..Benim kızımda 5 aylık oldu.Güle güle büyütün oğluşunuzu..

Nuray dedi ki...

Evet cook rahat ettim.Ayrica eldivenlerden ise nefret ettim.Lastikler gevsiyor ve durmadan dusuyordu bende careyi cikartmakta buldum... :)

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!