Balık ustası oldu artık eşim... Salı akşamı eve gittiğimde miss gibi fırından kokular geliyor.. Birde baktım ki en sevdiğim balık yanında patetes ve soğan... Salata için malzemeleri  de almış bende hemen yanına bir salata ve çorba yaptım... Ohhh missler gibi oldu...

Fırında pişme işlemi başlamışken açtım kapağı fotoğraf çektim.. Bu anı kaçırmayayım diye :)

Ben vaktim olduğunda fırında kremalı patetes yapıyorum eşimde kozlenmiş sebze yapıyor genelde. Ama bunlar hafta sonu oluyor... Hafta içi dar vakitte ancak bu kadar.

3 yorum:

Zeynep ADIGÜZEL dedi ki...

Özkan bize balık pişir!!!
Pınar sen de salata ve çorba yap :)))

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Sana herşey feda olsun bızdığım benim... Şu evi halledeyim ilk işim sana çorba ve salata yapmak olacak.. Özkan da balık yapar...
Koca tombilim benim...

zeynepin sesi dedi ki...

ben sizi mimledim :) bi bakın bakalım,eer kabul ederseniz cevaplayın :)

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!