Dünyada bir ilk yaşanacak bu akşam... Bütün kadın taraftarlar ve çocuklar stadı hınca hınç dolduracak...
Herkes görsün Fenerbahçe aşkı nasılmış diye... Bunu dünyaya Fenerbahçeli kadınlar duyuracak...


Bakın Hurriyet yazarı sayın Oğuz Güven ne demiş;


"Haydi kızlar maça diye çağrılar yapılıyor.
Ve ben de diyorum ki;
Aykut Kocaman ve futbolcularının alın terine sahip çıkmak için
Stadlardaki küfüre karşı büyük mücadele veren Aziz Yıldırım için
Kimi kadının aşkı, kimi kadının kuması Fenerbahçe’yi
Yalnız bırakmamak için;
Dünyada bir ilkin rekorunu kırarken “Ben de oradaydım” diye gururlanmak için
Hukuk dışı uygulamalara, Fenerbahçe’ye yapılan haksızlıklara karşı çıkmak için
80 gündür ızdırap çektirilen eşin, sevgilin, kardeşin, baban, amcan, dayın için
Sarı lacivert ojelerinizi, mavi rimellerinizi sürün
Trafik, yol, gece, çoluk çocuk bahanesine sığınmayın
Çünkü gün o gündür
Formaları giyin
Saraçoğlu tribünlerini çiçek bahçesine çevirin
Erkekler kaldırımdan bağırsın “Sarıııııııı”
Ve tribünden kadınlar cevap versin “Laciverttt”"


Bu da benim elimin fotoğrafı... Mesai saatinde ancak bu kadar ama akşama kadar daha çok sarı-lacivert olacak her yer :)






Bu kadar hasta , bu kadar aşığım takımıma...

Deli Kadın Pınar , Hasta Fenerli Pınar :)

3 yorum:

stylerabish dedi ki...

İŞTE BU YAAAAAA.RENKLERİN ASALETİNE BAKIN:) BEN DE AŞIĞIM BEN DEEEEEE.HEM DE DELİLER GİBİ FENERBAHÇE'ME

yerdenuzak dedi ki...

Fenerbahçem benim♥♥♥

Nuray dedi ki...

Tarihte ilktir herhalde böyle bir olay...Valla Pınar'cım bir Galatasaray taraftarı olarak ben bile bu akşam o stadyumda olup o atmosferi tatmak isterdim.

Yorum Gönder

Bakalım bu işe siz ne diyeceksiniz!!!